Jakość i gwarancja w rozsądnej cenie

WARUNKI DOSTAW:

  1. Dostawy odbywają się naszym transportem lub poprzez zewnętrzne przewoźnika.
  2. O planowanej dostawie klient zostaje poinformowany 1-2 dni wcześniej.
  3. Klient musi potwierdzić termin dostawy, zobowiązując się tym samym do odebrania towaru w wyznaczonym terminie.
  4. W przypadku nie odebrania towaru przez klienta w ustalonym terminie, koszt ponownego transport pokrywa kupujący.
  5. Dostawy odbywają się 7 dni w tygodniu w godzinach od 6 do 23.
  6. Termin i godziny dostaw ustala przewoźnik lub logistyk. Nie ma możliwości wybrania / przesunięcia dnia lub godzin dostawy.
  7. Istnieje możliwość przełożenia dostawy na kolejny termin. W tym celu należy poprosić logistyka o wyznaczenie innego terminu dostawy.
  8. Kierowcy mają prawo odmówić dojazdu do posesji ze względu na utrudniony przejazd, który może doprowadzić do uszkodzenia samochodu bądź narażenia na złamanie przepisów drogowych.
  9. W przypadku braku możliwości dojazdy samochodu pod wskazany adres, kierowca może podjechać w najbliższe miejsce gdzie jest to możliwe, z poszanowaniem przepisów kodeksu drogowego.
  10. Zgodnie z Prawem Pracy kierowcy nie wnoszą mebli. Towar wydawany jest z pojazdu.
  11. Ze względu na gabaryty i wagę mebli należy zorganizować odpowiedni odbiór przesyłki.
  12. Klient przy odbiorze podpisuje list przewozowy przejmując tym samym odpowiedzialność za produkt oraz deklaruje odbiór przesyłki w stanie bez zastrzeżeń.
  13. Obowiązkiem klienta jest sprawdzenie stanu paczek przed podpisaniem listu przewozowego. Kierowca do tego czasu będzie czekał.
  14. W przypadku wykrycia uszkodzeń opakowania lub towary należy sporządzić odpowiednią notatkę na liście przewozowym, deklarując przyjęcie uszkodzonego towaru lub odmowę jego przyjęcia z powodu uszkodzeń. Następnie należy niezwłocznie powiadomić sprzedawcę o zaistniałej sytuacji.
  15. Sprawdzając przesyłkę przy kierowcy Klient w szczególności powinien zwrócić uwagę na paczki zawierające lustra i szklane elementy, są one oklejone specjalną taśmą z informacją. Stan luster i szklanych elementów należy sprawdzić przy kierowcy, zanim po kwitujemy odbiór nieuszkodzonych paczek. Nie pakujemy elementów rozbitych czy uszkodzonych, więc za ewentualne uszkodzenia w transporcie odpowiada przewożnik i to przy nim należy sprawdzić stan tych elementów.